Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Nu börjar valparna flytta

Av Birgitta Äsplöf - 25 augusti 2010 19:54

I går på valparnas 8 veckors dag började valpköparna komma och hämta sina valpar. Först var Fam. Johansson och hämtade sin valp Ässtorps Alicia Keys "Alice". Allt gick bra men jag glömde ta bild på dem. Men det lösta sig för de

bor i Sparsör ca 1,5 mil härifrån så jag åkte dit i dag och tog en bild på husse

och  Alice.Husse berättade att Alice var så duktig sovit  hela natten 

Efter några timmar kom fam. Jacobsson och hämtade Ässtorps

Amber Le Bon "Iza" och då kom jag ihåg att ta bild . Nu kommer det ingen och

hämtar innan till fredag.


Husse med Alice (Johansson)

 

Iza med sin familj (Jacobsson)    



 
 
Ingen bild

Christine

25 augusti 2010 20:30

Jag längtar så efter min lila Wilma, som hon troligen kommer att få heta. Jag får dock vänta ett tag till p g a utlandsvistelse. Tack Birgitta för hjälpen. Kram.

 
Ingen bild

Christine

30 augusti 2010 10:16

Tack Birgitta för nya bilder på Wilma. Hon är så fiiiiin. Ge henne en puss från mig.

 
Ingen bild

Karin

17 oktober 2010 20:11

har ni inte en bild på Sixten??
Men fd. ägare?
MVH Karin

 
Ingen bild

lena

25 oktober 2010 18:47

ifall du kållar på sennare inlägg så ser du hennne:))
MVH.Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Äsplöf - 26 augusti 2018 14:06

Valparna leker i trädgården ned Molly. De är 6 veckor på tisdag. Det finns en hane till salu ,             ...

Av Birgitta Äsplöf - 9 maj 2016 07:34

Så var det tomt här. Alla valpar har flyttat. Först ut var Ä. Fortuna därefter flyttade Ä. Fernando (Frasse) på öndag  var det Ä. Florens tur. Ä. Freya var kvar 4 dagar längre , hon flyttade torsdag 5 maj. Jag önskar alla valpar lycka till i sina nya...

Av Birgitta Äsplöf - 30 april 2016 07:59

I går flyttade Fortuna till sin nya familj. Hon flyttar inte så långt   kommer att bo i Borås. Ägare till henne är Anna Lenberg med familj.    Fortunas familj     Fortuna i mattes famn    Fortuna i sitt nya hem.   ...

Av Birgitta Äsplöf - 25 april 2016 16:11



Flytten närmar sig . På torsdag är det dax för veterinärbesök och på fredag kommer de första och hämtar valp. Först ut blir lilla Fortuna. Två filmer på dem filmade i dag.         Flickorna har dragkamp med en pinne :-)   ...

Av Birgitta Äsplöf - 17 april 2016 16:34


Valparna har varit ute några gånger varje dag de senaste dagarna. De tycker det är spännande med de stora ytor  de kan springa runt på.Snart är det dags att flytta till sina nya familjer. Bara två veckor kvar.       Fernando       ...

Skapa flashcards